feeling sporty // WANT TO WEAR

BARCELONA travel journal // DAY 1

Samsøe Samsøe leather jacket // Nørgaard på Strøget 101 tee // ASOS WHITE trousers //
Adidas Stan Smith sneaks // Stella McCartney Falabella tote //
Lala Berlin Kafian Print cotton bag // Céline Baby Audrey sunglasses // Rimowa suitcase

Denne gang får I billeder fra min rejse i en dagbogs-kinda-form, da jeg egentlig gerne vil fortælle jer ordentligt om byen og vores oplevelser. Barcelona har mange aspekter, alt fra gadesælgere og kiksede turistfælder på Ramblaen til idylliske fortovscaféer og hyggelige sidegader med små butikker, så min veninde og jeg prøvede så vidt muligt at udforske noget forskelligt på hver af de tre dage, vi havde i byen (selvfølgelig uden at falde i turistfælder eller andre ubehageligheder). Den første dag gik med at sætte bagage på hotellet, hvorefter vi tog direkte hen på yndlingsstedet, Wok to Walk, som blev et stamsted for os på vores studietur i 2.g. (kæmpe throwback), og det endte vi faktisk med at spise igen på vores sidste aften. Efter en obligatorisk gåtur gennem markedet med de Instagram-populære juices og en tur ved vandet langs de smukke palmer, som jeg bare skulle have et billede med, tog vi tilbage til hotellet for at sove. Yes, I læste rigtigt! Vi brugte fire timer af vores første dag i Barcelona på at sove eftermiddagslur, eftersom vi begge var med natbus fra halv fire om morgenen for at nå vores fly kvart i syv fra Kastrup, og så er man altså træt, haha! Om aftenen tog vi på Maka Maka, som er den lækreste burgerrestaurant nede ved vandet, og der spiste vi lækre burgers og fritter, drak sangria og røg adskillige cigaretter, imens snakken gik på minder fra studieturen i 2.g. Det har virkelig været en fantastisk pause fra kulden herhjemme, og jeg savner allerede at kunne gå med en let jakke, have solbriller på og sidde udenfor både dag og aften. Måske en weekend i Barcelona i ny og næ skal blive en vane, hehe ..

[Dette post indeholder affiliate links.]